30 juni 2010

Hurraaaaaaaaaaaa!



I dag fyller min högintressanta blogg 1 år!
HURRA, HURRA,HURRA




Det är precis 1 år sen jag satt här hemma i min tristess och helt plötsligt fick en lysande och minst sagt lite oväntad idé: Jag ska börja blogga.
Och så gjorde jag det. 1436 inlägg har det blivit under det här första året och fler lär det bli!
Jag tycker det här är rätt så kul, faktiskt!




Idag ska Rolf och jag på stadsbesök. Redan strax före 8.30 trampande han ivrigt runt i sovrummet i hopp om att jag skulle gå upp.
Lite pensionärsvarning kan jag tycka.
Han är mycket ivrig att komma iväg så vi "hinner se något"
Hinner se vad då????
Står inte Stockholm kvar efter lunch eller?
Jämnas det med marken lagom till lunchen eller???
Jag fattar ingenting, men nu är jag iaf nyduschad och ska strax ta
itu med frukosten.....sen Rolf bär det av!
Kameran är nedpackad och jag kommer att överösa er med massor med bilder från pensionärsparets sightseeing i Stockholm (ja, om vi hinner in alltså??)

Ha en härlig dag så ses vi senare under aftonen!




3 kommentarer:

  1. Grattis vilken tur att du kom på den iden toppen kram

    SvaraRadera
  2. Hur kunde jag missa att det var 1 års dag??. Men stort grattis till 1 årsdagen. Har skrattat gott många gånger åt dina inlägg och jag hoppas du fortsätter åtminstone 1 år till? gärna fler år.

    SvaraRadera
  3. Grattis Ewa, du har den bästa bloggen, och jag har blivit beroende av å lesa den VARJE dag...flera gånger .../kram.
    Ventar nu på dagens inlegg från storstan!!

    SvaraRadera