12 juni 2010

Lördag igen!

Godmorgon mina vänner!

Vaknade klockan 6.00 av att det blåste halv storm utanför det lite lätt öppnade sovrumsfönstret.
Herregud, vad det lät. Upptäckte att sängen bredvid var tom på människa men fylld av en lurventuss istället.
Gick upp en sväng för att hitta min lille man i soffan. Han var vaken, pigg och påklädd...? Klockan 6.00.
Lite pensionärsvarning kanske!

Letade mig tillbaka till sängen och somnade om tills klockan 9.00. Skönt!

Nu har vi ätit frukost och Gustav har varit ut på en morgonpink.
Idag vet jag inte vad jag ska hitta på. Lite småfix och uppröjning här hemma blir det nog iaf.
En sväng till Karlssons för att inhandla myggljus i storpack står också på programmet.
Sen blir det nog fotboll. Måste ju kolla hur Lagerbäcks Nigeria står sej mot Maradonas Argentina. Det blir spännande!
Senare ikväll är det USA-England, det blir också kul att se.

Nej, dags att börja lördagsfixet. Ha en bra lördag allihopa!


1 kommentar:

  1. Visst är det kul med fotbollen som börjat?? och jag är så glad att de faktiskt visar matcherna live härborta. För oss blir det Nigeria-Argentina till frulle och USA-England till fika.

    SvaraRadera