27 juni 2010

Mycket bilder på La Familia























































































Oj, vad gott det var med grillspett och hemlagad potatissallad.
Här överöser jag er med bilder från kvällens kulinariska händelse.
Jag vet att ni blir överförtjusta....eller inte?!
Som vanligt ser Rolf lite ihålig ut på grillbilden. Han vill ju som ni vet inte vara med på bild.
Sen att jag är skitdålig på att retuschera bilder är en annan femma.

Bilden där Gustav sitter i stolen är väl söt? Jag ropade på Erika att hon kunde komma ner nu och då var Prinsen en aningen snabbare och tog hennes plats.

Nu ska strax efterrätten in i ugnen. Då blir det kaffe och 3000 kalorier i magen innan tredje nattens nattjobb tar vid.

Sen är jag faktiskt lite långledig, en hel vecka!
Då ska jag dricka vin och pilla mej i naveln!

1 kommentar: