14 juni 2010

Tjohoooooo it´s mondäj!



Godmorgon kamrater!

Hade helt förträngt att jag idag skulle träffa en person som jag absolut inte gillar att träffa!
En ren och skär sadist är det........brrrrrrrrrrrr!
TANDHYGIENISTEN!

Jaja, det är bara att ta tjuren vid hornen som man säger i branschen.

Hoppas jag överlever, blir ju lite jobbigt att fira min 50-årsdag olevande!
Å, vad tråkigt för gästerna i så fall om jag inte är på plats.
"Nä, hon dog hos hygienisten! Jäkligt tråkigt men sant!"

Idag är Rolf på sjukgymnastik för likasinnande.
Taxin hämtade honom klockan 11.10.
Mina små telningar ligger här bredvid i den högra schäslongen och myser. Ser lite väl trångt ut, oj nu reste sej Erika!

Väldigt tråkigt inlägg det här men "en gör så gott en kan"

Hejdå!

1 kommentar:

  1. Är rätt så säker på att du utan problem kommer att överleva tandhygienisten utan några som helst problem. Lycka till i alla fall då jag vet att du har "en släng av" tandläkarskräck.

    SvaraRadera