28 juni 2010

Bröllopsyra 9 dagar för sent!


---- Så vackert, inte ett öga torrt----

Har tillbringat ett par timmar med att sitta med datorn i knät och tittat på svt play.
Missade ju hela spektaklet eftersom Victoria och Robert....förlåt Daniel trilskades med att gifta sej just samma dag som jag skulle ställa till med 50-årskalas.
Jag skrev ändå ett vänligt brev till Kungen och undrade om dom inte hade möjlighet att flytta fram det en vecka. Men icke! Där var han stenhård, Kungen.

Nu har jag iaf sett det mesta av det vackra bröllopet, alla fina tal och kortegen på
Stockholms gator. Och jag kan bara säga att det var väldigt fint och brudparet såg väldigt glada och lyckliga ut.
Hade inte jag fyllt år hade jag garanterat stått där inne mitt i smeten med en tiara på huvudet och en svensk flagga i handen och viftat åt brudparet!
Eller kanske inte??!


1 kommentar:

  1. Jo såklart att man hade stått där och viftat om man varit hemma i Sverige. Inte så ofta man har möjlighet att beskåda ett kungligt bröllop live så att säga.

    SvaraRadera