9 juni 2010

Sommar och sol

Godmorgon mina glada vänner!

Nattens sömn blev det sisådär med. Hade svårt att somna, låg och tänkte på en del roliga partytrix och blev helt plötsligt klarvaken.
När jag väl somnat så vaknade sötaste kissekurren. Han ville ha sällskap när han tog en nattmacka läs: torrfoder. Så jag klev som vanligt upp och iakttog hans ätande med beundran.
När jag sedan släppt ut honom så somnade jag nog på en gång.

Kl: 06.30 väcktes jag av telefonen! Vem har dött nu var det första jag tänkte....
Men det var ingen som dött utan bara en trevlig taxichaufför som sa att han var 5 minuter sen.
Krakenmaken skulle på tidigt återbesök på sjukhuset och hade bokat sjukresa till kl: 06.30.

La mej tillrätta och sov skönt ända till 09.30 då jag skuttade glatt ur sängen.

Idag står besök i Bålsta på programmet. Emilie och jag ska besöka Relax i Bålsta där Christine håller till. Jag ska få nånting gjort i mitt totalhavererade fejs och Emilie ska sola.
http://www.relaxbalsta.com/

Erika ska träffa en vän i stán, maken sover efter tidig uppstigande i morse och Gustav är ute och glider runt i grannarnas trädgårdar.

Nu måste jag släppa det här och duscha en sväng.




1 kommentar:

  1. Åhh vad skönt ska du få ansiktsbehandling eller ngt sånt?? Jätteskönt och hoppas du också tycker det??

    SvaraRadera