1 juni 2010

Hopp i säng


Godmorgon!
Idag bjuder vädret på en sol, klarblå himmel och vindstilla. Temperaturen är för tillfälligt 11,2 grader utomhus och 21,1 grader inomhus.
Själv tycker jag 11,2 grader är i svalaste laget så jag väljer att stanna inomhus ett par timmar.
I natt på jobbet hade Mangeboy och jag läget under kontroll, som alltid!
Natten förflöt lugnt och stilla med några enstaka larm.
På morgonkvisten kryddade vi upp stämningen och tempot lite med en smula akutsjukvård och läget blev under ett tag minst sagt stressigt.
Men vi fixade biffen galant!

Nu ska jag äta en liten frukost och sen sova till 12.00. Vid 13.00-tiden kommer Jessica och då har vi lite festplanering att fixa med.
Så tills dess får ni klara er själva. Jag vet att ni fixar det!

Godnatt mina vänner

2 kommentarer:

  1. Aaaa, nu ble jag nyfiken..som vanligt.
    Hälsa så mycke till Jessica idag. Idag er det bara 19 dagar tills det brakar loss..johoo/Kram

    SvaraRadera
  2. Låter lite dramatiskt med akutsjukvård sådär på morgonkvisten. Hoppas att allt gick bra till slut i alla fall.

    SvaraRadera