25 juni 2010

MIdsommarafton va?


Godmorgon mina vänner!
Är ni uppmummade, fixade, klara redan?
Nej, tänkte väl det!

Jag själv klev upp redan klockan 8.30. Utsövd och lite halvsvetttig efter en natt under duntäcket.

Jag ska strax cykla upp till Bro IP där våran förening traditionsenligt arrangerar midsommarfirande.
Som vanligt lyser frivilliga funktionärer med sin frånvaro. Jag har ju inget annat för mej idag på dagen och tänkte ändå cykla upp och kolla lite så mitt erbjudande om hjälp togs emot med glädje (tror jag)

Jag ska agera spödam i fiskdammen mellan 12-14. Ska får hjälp av någon annan från innebandyn, troligtvis Örten.
Jag har gjort det förut och det är ganska kul. En del föräldrar blir jäkligt sura då dom tycket att det är mest skit som fiskas upp ur fiskdammen.
Jag är benägen att hålla med, men för 10 :- blir det direkt inga dyra leksaker till dom redan så bortskämda barnen.

Idag ska jag försöka komma ihåg att ta med kameran, glömde ju den igår när jag skulle fotografera Lindah och hennes fina killar.

Ha en trevlig midsommardag!

1 kommentar:

  1. Men hallå!!Fiskdamm är ju fiskdamm och alla vet ju att det är en liten påse med ngn "skräpleksak" man får. Hör liksom till.

    SvaraRadera