5 juni 2010

Utesurf


Godmorgon på er!

Eller kanske man ska säga God eftermiddag, tror dom flesta av er har eftermiddag nu. Är väl endast Åsa i Usa och Kängurupojken i Australien som har annan tid än vi nu.
Jag har hunnit med en del trots att jag sov länge. Vaknade vid 14.00 och var utvilad och med lite lätt ryggvärk.
Sängarna våra har hängt med ett tag så värk i ryggen är ett tecken på att man legat alldeles för länge i bingen.
Studsade inte direkt upp utan halade mej ur sängen för att kliva upp och möta den glada familjen.
Blev lite fil och cornflakes och smågnäbb med en för dagen mycket grining äkta make.
Med betoning på mycket.
Han tycker alldeles för synd om sej själv och gnällde högljutt över att han kommer ingenstans och att han är less på att halta fram med värk.
Grattis! Tre veckor avklarade av sjukskrivningen. Bara 11 veckor kvar....minst!

Har även varit förbi mamma både i morse när jag kom från jobbet och nu på eftermiddagen. Idag kände hon sej lite bättre och var på benen nätt och jämnt.
Däremot var telefonen fortfarande ur funktion. Just ja, 3 arbetsdagar sa Telia, har ju inte ens gått en arbetsdag en.

Handlade lite på Willys.Idag gör surkarten i Pettssonska Palatset det enkelt för sej. Färdiggrillad kyckling med sallad och potatissallad.

Jag gillar att man kan sitta ute och surfa. Första gången faktiskt jag provar på det fenomenet.
Erika och jag var tvungen att ta en kompisbild och visa er. Hon har cyklat och plockat liljekonvaljer till sin halvgriniga morsa.
rart av henne, då blir man varm i modershjärtat.

Nu ska vi fixa maten.
Heddå!


2 kommentarer:

  1. Hoppas lite mat i magen får humöret att stiga lite då. Men jag kan förstå Roffe faktiskt. Det är helt värdelöst att gå och ha ont ngn stans hela tiden.

    SvaraRadera
  2. gud vad fina ni var på den här bilden!! sötnosar!

    SvaraRadera