5 juni 2010

Familjemiddag

Här ser ni valda delar familjen samlad till en liten lördagsmiddag i glada vänners lag.
Gustav hoppade upp på min plats och ser ut att sitta bra där.
Han ser ut att tänka "Jaha, det här ska bli smaskens med grillad pippi!"

Maken har jag retuscherat bort helt! Lika bra att göra det i fortsättningen när jag lägger in bilder här där han råkat fastna på bilden.
Han vill ju inte vara med på bild då han anser att han ser ut citat:
"Som ett mongo".
Nu tycker jag att han ser ut som en Barbapappa på bilden istället. Skillnaden mellan mongo och Barbapappa verkar vara hårfin.

Erika däremot är lika fin som vanligt.
Pippin smakade gott och salladen därtill detsamma.

Nu ska jag strax åka förbi mamma en sista gång ikväll innan jobbet.

Ha en skön lördagkväll mina vänner.

Hälsningar Barbamamma


3 kommentarer:

  1. Hoppas allt är ok med mammzen fin fin lördag jobb jobb

    SvaraRadera
  2. Ha ha det är nog lika bra att låta Roffe vara med på bild för sådär som han ser ut när han är retuscherad var ju aningen konstigt.

    SvaraRadera
  3. gud vilken bra retuschering du har gjort på rolf! haha!

    SvaraRadera