3 juni 2010

Vårruset 2lax10


Här ser ni Team Pomonapanters by Night.
Laddade med pastamiddag, vätska och energidryck
eller hur var det nu?
Ostmacka, vin i ursköljd PET-flaska eller vin i småflaskor???!


Nina och Ingela ser fram mot en helkväll med vännerna!


Det här måste förevigas!
JESSICA MED EN NUMMERLAPP PÅ MAGEN!
Och JA hon genomförde loppet med bravur, tror inte ens hon var svettig i pannan efteråt.
Så bra! Ni var toppen bra allihopa!
GRATTIS!
Nina spanar efter något för mig oidentifierat objekt......kan det vara Peter Siepen månne?


Efter loppet hade vi en underbar välsmakande pick-nick.
Se så nöjda mina fina vänner ser ut med medaljer runt halsen.
Dom små raringarna hade t.o.m ordnat en medalj till deras halta och lytta kollega som kvällen till ära passade ryggsäckarna med glans!
Tack raringar!


En liten luftballong kilade ljudlöst förbi!


3 kommentarer:

  1. vilken ful bild på mig! Snälla ta bort!!!!

    SvaraRadera
  2. Härliga bilden som väcker minnen från när man själv var med på vårrus, tjejmil, Maja Gräddnos, Blodomloppet och allt vad de hette. Kul att vara med även om man inte springer.

    SvaraRadera
  3. Synd att jag inte hittade er i gröngräset! Jag var där helt själv, sprang själv och åkte hem själv. Hade varit kul med sällskap, men den här arbetsplatsen lyckades inte få ihop något lag, trots idoga påstötningar till alla tjejer från undertecknad. Hade allt velat se Jessica springa jag... :)

    SvaraRadera