29 juni 2010

Allsång!



Eftermiddagen var nog den varmaste jag varit med om! Temperaturen visade 32 grader och vi höll oss i skuggan.
Gustav piggade på sej och skuttade ut som vanligt. Men han höll sej på baksidan och inte på vägen. Han ville kanske inte träffa sina kompisar ännu.
Jag tror faktiskt inte han bryr sej så mycket utan bara att det är så mycket skönare med mindre, varm päls.
Han är så söt och framförallt liten. Med all päls borta ser han så ynklig ut, smal och eländig!
Erika tycker han liknar en hyena, jag liknar honom en trimmad pudel och Rolf tycker han har klätt av sej och bara har en midjekort jacka på sej.

I morgon vill Rolf ta med sig favoritfrugan till stora staden Stockholm. Inte för att jag fattar hur han ska kunna blada runt därinne med sitt onda knä.
Men han vill så...då så!

Vi ska åka det trevliga kommunikationsmedlet pendeltåg. Very nice.....
Väl i storstaden ska vi äta glass, dricka vin, äta lunch, äta glass igen, kanske en öl, titta på folk, äta glass, dricka kaffe.....und so weiter.
Kan bli en upplevelse som heter duga.

Nu laddar jag inför premiären av Allsång på Skansen. Min favoriter är med i kväll!
Ska tydligen sjungas duett mellan Carola och Ola Salo, spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar