11 juni 2010

Skojfrisk dotter!

Vad kul att så många reagerade på min senaste Facebookstatus!
Kan säga att jag är totalt oskyldig. Det var min skojfriska dotter Erika som hackade mitt FB-konto och skrev detta.
Som vi skrattade....det dröjde inte många minuter innan kommentarerna haglade.
Kul att man är populär, tackar!
Funderar på att ändra den nu till "Tror jag ska börja blogga igen!"

Idag gick jag upp tidigt, 7.30. Helt galet kan jag tycka nu, för jag är trött och skulle vilja dra något gammalt över mej.
Men det går inte för nu ska vi iväg på Gubbdagis! Lille Krakenmaken behöver roas så vi tar en tur till Jula så han får klämma och känna på skruvar,muttrar och annat skoj.
Kan tänka att det blir ett lunchstopp på någon lokal hamburgerkedja också.

Ha en bra regn trots regnet över metropolen Bro


1 kommentar:

  1. Aha!! Då förstår jag varför din status var så "konstig". Inte snällt av Erika att busa så.

    SvaraRadera