14 juni 2010

Dagens Gustav


Så var middagen avklarad. Makaronilådan smakade gott idag.
Lille Rolf som inte har sån stor aptit tog faktiskt två portioner. Tar jag som ett gott betyg.
Duktig kille!

Gustav sover just nu lite välbehövlig skönhetssömn.
Han ligger med benen i vädret och snarkar.
Söt som bara den, min lilla Prins.

Är lite ledsen för att min bästaste sjuksköterska Anne är dålig. Hon har jätteont i ryggen och har legat hela dagen.
Hoppas verkligen inte det är något allvarligt den här gången, tidigare har hon opererats för diskbråck.
Jag vill ju så hemskt gärna att hon blir bra till festen på lördag.
KRYA PÅ DEJ NU ANNE!

Snart ska jag åka och jobba. Idag är det Jessica och jag som styr runt i 4-huset, Pia i 2-huset och sen någon vikarie för Anne som kurerar ryggen hemma. Hoppas hennes rara man pysslar om henne ordentligt nu.

I morgon är det långsovning som står på min aktivitetslista.
Senare på kvällen läser jag: resa tält. Tomten ska förvandlas till ett tältläger modell större.
Spännande!
Nej, dags att packa ihop sina pinaler inför en natt på jobbet!

Ha en trevlig kväll och natt mina rara läsare, som igår faktiskt var hela 53 stycken!

Whohhooooooo!


1 kommentar:

  1. tack snälla du, jag tenker verkligen bli bra innan lördag:-).Ser jo så fram imot den festen, så jag tenker komma om jag så skal ligga ner:-). Kram

    SvaraRadera