22 juni 2010

Takkås e gått!



Det var gott med takkås! Rolf muttrade väl lite, han gillar inte att äta mat med händerna. Tycker han blir grisig och kladdig då!
Ja, är benägen att hålla med men herregud än så länge har vi vatten i kranarna här i Palatset.
Tvål har vi också, köpte en ny pumptvål häromsistens, luktar gott!

Jag svängde ihop en liten nachostallrik.
Se så god den ser ut, och mättsam också. Orkade inte allting faktiskt.

Har idag ockå beställt tid till frisören. Inte till mej, inte till maken utan till Gustav.
Hans päls på magen är full med tovor. Och i tovorna har det fastnat allehanda ting såsom grankottar, barr, pinnar, jord och till och med en och annan talgoxe.
Eftersom Prinsen är väldigt rädd om sin lilla mage så har jag inte ens chans att reda ut dessa tovor. Han lackar satan direkt!
Så då finns det ingen annan utväg än att frisera han. 800:- kostar det för en helrakning av underredet på världens finaste kissekurre. Det är det värt!
Samma prisklass som när jag färgar och klipper mitt barr var 7:e vecka.

Nu ska jag ta och duscha lite så jag luktar gott på jobbet.

Förresten var det en rar 90 plussare som sa till mej när jag berättade igår att jag inte hade sett Prinsessbröllopet p.g.a att jag hade en liten födelsedagsfest att ordna med. Och att jag fyllde 50 år.
Citat: "Det kan man verkligen inte tro!"
Och att beakta i denna situation är att denna rara kvinna (numera en klar favorit för mej) är helt klar och redig!

Nej, nu får ni roa er utan mej en så däringa 14 timmar.

Heddå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar