21 juni 2010

Mot joppet!


Hej på er!
Idag har varit kola i huvudet. Seg, trög kola. Känns som jag skulle behöva sova ett par dygn men icke nu är det snart dags att vara alert och vaken.
På jobbet väntar mina rara vänner och mina rara pensionärer.

Idag har vi återlämnat det mesta av grejerna som vi lånat av folk och fä.
Nyss hemkommen från Hallonbergen där ljudanläggningen bor.
Tog en himla stund hem, satt i kö minst en halvtimme. Jobbigt!
Nu är det bara ett lass med sopor kvar prydligt sorterade i säckar. Det får vi ta imorgon eller om Emilie har lust att hjälpa Rolf när jag sover.

Blir det sista ni får höra utav mej för idag. Nu ska jag lägga ner huvudet på kudden i 30 minuter och vila..........godnatt!

1 kommentar:

  1. Såklart att det ska kännas att fylla 50. Du kommer nog att behöva en vecka på dig för att återhämta dig, ha ha.

    SvaraRadera