21 juni 2010

Åter till vardagen!


Godmorgon mina vänner!
Vet ni att igår hade jag nytt rekord på läsare här!

77 unika och 344 sidvisningar!
Asså, fattar ni 77 st olika personer och
344 ggr har det gluttas på min lilla oansenliga blogg.
Tro det har en del med att göra att många är nyfikna på bilder från festen.

Nu är det vardag igen och man ska börja vänja sej med att vara 50 plussare.
Har idag redan hunnit lämnat tillbaka borden och bänkarna till Solna Scen i Kungsängen.
Strax ska jag i väg med värmarna som gjorde att vi faktiskt kunde sitta i tältet hela natten.
Eller förresten inte satt det några i tältet när väl dansen började.
Då höll alla sej varma genom att dansa, hoppa, studsa runt på det anvisade dansgolvet (framför köksfönstret)
Tack Ewa och Börje för ni så snällt lånade ut er pinaler!

Vid 16.00 är vi på väg till Hallonbergen för återlämna ljudanläggningen.
Herregud, vilken utrustning.
Har hört att det hördes till andra sidan stan.
Vi överröstade nog till och med bröllopsfesten på slottet.
Tror nog att vi hade lite bättre musik än dom.

En annan rolig grej som jag har glömt att berätta är.
Klockan 02.30 mitt i korvgrillningen så kom Johan (Hannas pojkvän) till mej och sa:
"Ursäkta, men har du möjligen en insektsnyckel? Erika säng har gått sönder"
Hahaha, då hade tydligen någon slängt en platta öl och sej själv i sängen vilket resulterade att benen på sängen vek sej.
Med ett brak förstås!
När Rolf kom upp med verktyg så var det ett gäng glada, lite lätt överförfriskade hantverkare som stod beredda att skruva och hamra ihop den kraschade sängen.
Ungdomarna hade nog tänkt sej ha en liten egen ölfest i flickrummet.
Hahahaha!

Till sist vill jag förstås tacka Emilie som såklart också jobbat hårt med detta spektakel.
Det blev en superfest och detta tack vara superfixarna Emilie och Jessica.
Jessica har jag redan tackat, tror jag!
Erika hade fixat tombolan perfekt!
Vi skrattade mycket åt dom personligt utvalda vinsterna.
Tack Erika!

Flera som är värda hundratals tack är:
Ingrid och Micke, Bitte, Niclas, Peter, Owe och Irené, Rolf.
Utan erat utomordentliga, hårda arbete med allt så hade det inte gått!
Jag själv satt nöjd tillbakalutad hela kvällen....




1 kommentar:

  1. Tur att du hade så många som kunde hjälpa dig med festen så att du bara kunde sitta lätt tillbakalutad och njuta. Precis som det ska vara.

    SvaraRadera