7 juni 2010

Glad Ewa

Ingbritt sa...

Din blogg räddar dagen Älskar oxå djur och alla "småsaker" i tillvaron Hoppas du får en kanondag födelsedagen Ingbritt Hampus mamma


Veckan kunde inte börjat bättre! Jag blev jätteglad och överraskad av ovanstående kommentar från en jag inte känner.

Tack, snälla Ingbritt!

Nu så kommer jag sova om möjligt ännu skönare efter helgens nattjobb.

I natt hade vi det lite lagom att göra.
Men som vanligt fixar vi allt galant!

Min häl mår dessvärre inte bra. I natt tittade både syster Anne och min mycket kunniga kollega Pia på den och utbrast: Gå till doktorn! Den är ju alldeles varm, svullen och röd. Ett tecken på inflammation. Men jag är ju utav den typen att jag tänker "Det går över".
Men icke, nu har jag så ont så jag har svårt att stå på benet.
Ska ringa vårdcentralen när jag vaknat.....lovar!

Lilla maken ska på sjukgymnastik på S:t Görans sjukhus idag. Få se om han får bakläxa eller om dom blir nöjda med hans hemmaträning.

Dags att sova nu, är trött som 17.

Ni får ha en härlig dag idag. Var lite sämre väder nu på morgonen när jag åkte hem. Endast 11 grader och lite halvmulet.
Hoppas det blir bättre i veckan.
Min rara Mangeboykollega har gått på semester och jag unnar honom verkligen bra väder, så han kan sola och glassa runt i sina solbrillor på stán (Enköping)

Godnatt på en stund!




2 kommentarer:

  1. Lycka till med häslporren. Du måste ju få ordning på den så du kan dansa natten lång på den stora festen.

    SvaraRadera
  2. Haha, hon är så go min lilla mamma =)

    SvaraRadera