20 juni 2010

Mer bilder!


Det här är världens bästa festfixare!
Utan hennes slit och jobb så hade vi kanske inte haft någon huvudvärk idag.
Tack snälla Jessica för allt ditt jobb!
Jag är supernöjd och allt blev precis som jag ville ha det.
Och JA jag kommer ihåg min 50-årsdag....nästan!


Laguppställningen på Pomonagänget.
Några saknas dock........



Pia är en glad prick.
Och jäklar vad hon dansade...hela natten lång!


Två snyggingar ni kanske redan har sett.
Är lite vimsig och minns inte vad jag lagt in för bilder....
Kan det bero på åldern???


Derbymatch vid Team PH...
Värsta AIK-bruden-Mia mot Järnkamins-Lasse.
Blev inga större kravaller tack och lov.
Förresten tycker jag dom ser ut att ha ganska trevligt!


Annica och Mia ser väldigt glada ut.


Här har vi med vännerna från USA via Skype.
Dom raringarna hade pyntat med rosa ballonger, gjort en tårta och klätt sej schlagerfina!
Allt för min skull....jag blev jätteglad!
Jag fick fina presenter också.
TACK,TACK,TACK!




För säkerhets skull ska jag kanske erkänna att dessa bilder
har jag snott/lånat från Mia och Anne.
Utan att ens fråga!

2 kommentarer:

  1. Tack för att vi fick vara med. Tårtan var jättegod.

    SvaraRadera
  2. Men du är för söt raring!Tack! Jag vill passa på att tacka Fam Sonefors som gästade festen ändå från USA! Hade tom bakat tårta till Ewa! Så söta! Kram

    SvaraRadera