9 juni 2010

Blommor och present!

Den blivande 50-åringens första blombukett med tillhörande fin present kom ikväll.
Hela 8 dagar före utsatt tid!

Det var min arbetsgivare Håbo Kommun, genom min chef Marie som överraskade med detta på kvällens nattmöte.

Presentkort på Ticnet 500:- och en stor, fin rosafärgad blombukett.

Tack, snälla Håbo Kommun!

Marie hade bullat upp stort på detta sista möte innan sommaren. Två stycken smörgåstårtor s.k räkbomber smaskade vi i oss. Vi drack körvänlig, god cider till. Och så kaffe förstås.
(Asså, vi smaskade inte i oss båda räkbomberna, det blev över till andra sugna i natt!)

Mötet i övrigt gick bra. Inga konstigheter alls. Men jag fick ett erbjudande som jag blev lite ställd inför faktiskt.
Vet inte hur jag ska göra, men helt klart sugen är jag om det skulle kunna bli så. Inget bestämt alls!

När jag kom hem så möttes jag av en kelsjuk Gustav. Han och Krakenmaken hade sovit en stund och nu så var han hungrig och gosig till tusen.
Nu ska jag jobba på lite med en utav mina hemliga projekt.


4 kommentarer:

  1. Klart du skulle ha blommor o present...lite försmak av vad som komma skall...kanske...;)
    Erbjudandet tycker jag att du ska slå till på! Fast du lämnar mig lite ensam till vargarna då iofs...hehehe!
    Kram på dig o ha de gott!

    SvaraRadera
  2. WOW det var fina presenter det. Blev lite nyfiken på vad det var för erbjudande du fick. Men jag antar att du inte kan skriva om det ännu. Utan att vi får reda på det när och om det blir så.

    SvaraRadera
  3. nu har jag også smaskat i meg lite smörgåstårta. Den var jätte god:-)
    Kram, och krya på din sporre;-)

    SvaraRadera
  4. Erbjudandet e jag ju nyfiken på du lämnar mig väll inte Ewa??
    Eller jag har en misstanke på vad det kan vara och om det är det så är det lugnt!

    Kramar Sussie du är en pärla

    SvaraRadera