16 juni 2010

Semester!


Tjohooo!
Jag har semester! Känns fantastiskt, underbart och härligt!
Men kanske 1 dags semester inte är något att hurra för? Jag har faktiskt bara 1 dag semester inatt, sen jobbar jag ända till mitten av augusti. Då är det semester igen.
Jag har alltid gillat att dela upp semester i två perioder.

Jag är trött som ett härke. Blev en lite lätt körig natt med pigga boende och pigg kollega tillika festfixare. Här har fixats inatt ska ni veta!

När jag kom hem nu så stod tältet fint på gräsmattan. Fattas någon liten grej som gör att man kan vika upp duken på ena långsidan. Rolf vill åka till Biltema och köpa sådana. Han tänkte fråga Emilie om hon vill köra dit idag.

Nu måste jag sluta och gå och lägga mej. Ikväll är det party på G.
Hus 2 på Pomona ska ha spansk fest med paella och sangria hemma hos Bettan och jag är bjuden!

Ha en härlig onsdag det är sol idag!

1 kommentar:

  1. Kan nog behövas lite semester inför helgens firande.

    SvaraRadera