9 juni 2010

Snabbt

Jag tycker dagarna går i en faslig fart! Idag hann jag knappt med att gå upp förräns det är dags för middagsbestyr.
Har idag deligerat ut bestyren till Krakenmaken. Inte så mycket att förbereda bara koka färskpotatis. Till det äter vi lite sill och ägg.
Gott, enkelt och snabblagat=min melodi!

Annars så har det inte hänt ett dugg mer än att Owe har varit här två gånger. Det blev en del fika och prat förstås.
Ikväll ska jag på det sista nattmöte innan sommaren. På dagordningen hade Marie, våran chef skrivit bl.a:
Prata om sommaren, vikarier, fira en 50-åringen m.m.
Spännande! Undrar om det är undertecknad som är 50-åringen??

Min lilla, ömmande fot håller greppet om mej. Men faktiskt så tror jag att det känns litelite som det är på väg åt rätt håll.
Det absolut bästa är att sitta med foten i högläge och inte göra ett någe! Går jag så gör det ont som satan.............brrrrrrr!

Nu ska jag sortera viktiga saker.
Mer senare under aftonen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar