2 juni 2010

Äntligen hemma




Nu är jag hemma i mitt lilla hem på Ginstvägen igen.
Det har varit en lång och innehållsrik dag idag.
Dagen började med en mycket lärorik Brandutbildning på Räddningstjänsten i Bålsta.
Tog en del bilder som jag kommer visa upp i morgon, är alldeles för trött nu!
Sen direkt till Vårruset i stán med hyrd buss.
Allt gick jättebra och vi har haft det superkul och trevligt. Tog även en del bilder när vi var på Vårruset men även dom lägger jag in i morgon.
Men en bild vill jag redan nu visa er!
När jag kom hem hade jag fått ett guldkuvert!
Och döm om min förvåning så hade jag vunnit!!!
1ooo:- mat på Sverigelotteriet!
Det var mycket roligt, speciellt när jag aldrig vinner något.
Man kan ju inte både ha tur i spel och kärlek, eller?

Nu ska jag ta mej något att äta sen åka ner till båtklubben där maken sitter båtvakt.
Vi är väl hemma igen vid 02.00-tiden då kommer jag stupa i säng, var så säker.


2 kommentarer:

  1. Grattis till vinsten. Men vadå??? Ni satt ju båtvakt häromkvällen också. Hur sjutton ofta har man vakt därnere egentligen?

    SvaraRadera