17 juni 2010

Jag fyller visst år?!

Godmorgon mina vänner!

Ja, så var man inne i den s.k gyllene medelåldern eller kanske ännu bättre, halvvägs till 100!
Denna dag började redan innan föregående dag hade slutat.
Klockan 00.01 ringde mina underbara, rara arbetskamrater och sjöng stämsång från Pomona.
Den passade låten "Jagmoddelerar" eller kanske den heter "Jag må du leva" lät vackert i min knastriga mobiltelefon.
Tack mina vänner, det var oerhört fint!
Kom nästan en tår i ögat, ni vet kanske inte det men jag är FRUKTANSVÄRT lättrörd.
Blir värre och värre med åren....puh!

I morse vaknade jag 8.00 och undrade var Gustav var, hade inte känt av hans nosbuffande på hela natten.
Men han låg ute och sov och blev väldigt glad att få komma in på frukost.

När jag loggade in på FB så hade jag 29 grattishälsningar!
Det är kul att fylla år, TACK ALLA!

Nu ska jag göra det jag alltid gör vid den här tiden oavsett man fyller år eller inte. Jag ska fika och läsa bloggar.
Jag kommer aldrig bli för gammal för sånt.

Hej på en stund!


4 kommentarer:

  1. GRATTIS GRATTIS GRATTIS POMONAS BÄSTE EWA SOM ALLTID FÅR EN ATT SKRATTA OCH BLI GLAD TACK FÖR ATT DU FINNS OCH ATT JAG FICK LÄRA KÄNNA DIG KRAMAR OCH ROSOR I MASSOR TILL DIG/SUSSIE

    SvaraRadera
  2. Happy Birthday to you, Happy Birthady to you. Stor grattiskram från oss härborta i USA. Vi ses på lördag.

    SvaraRadera
  3. Stort grattis på födelsedagen Ewa! Hoppas du haft en riktigt bra dag och att du får en ännu bättre lördag!!!
    Kram Jessica

    SvaraRadera
  4. GRATTIS PÅ DIN DAG!
    Hoppas blommorna var fina och att du blev glad!
    Kram Sidenskan

    SvaraRadera