26 december 2009

Annandagen är en annan dag!

Idag har jag inte roat mej med mycket! Jag har varit med min make på Big W och handlat. Sen har jag börjat att läsa min julklappsbok, ni vet den av/med Andreas Carlsson.
Till middag gjorde stjärnkocken Toast Skagen. Det var tänkt att vi skulle äta fläskkarré med shit pommes också, men insåg snabbt att vi inte orkade.
Det får bli morgondagens middag istället.

Mina småflickor kom hem från mellandagsrea i Kista fullkånkande med kassor. Dom hade gjort massor av fynd bl.a på Monkey. Stavas nog inte så,....
Ikväll har vi spelat Uno och druckit vin. Niclas och Limpan kom förbi och höll oss sällskap. När Limpan är inne får Gustav vara ute och vice versa. Funkar bra!

Vi åt även lite ost och kex och ugnsgrillade en och annan chorizo.

Nu ska jag snart packa ihop och leta upp sängen. I morgon vill Emilie att jag gör henne sällskap till Stinsen.
Hoppas ni haft en bra lördag mina vänner.
Nu ska jag sova är trött.........

3 kommentarer:

  1. hihi, du är en söt mami!

    SvaraRadera
  2. Kan tänka mig att du var trött, ryktet säger 2 flaskor vin...

    SvaraRadera