14 december 2009

Frysboxen har anlänt!



Äntligen kan julbaket dra igång. Nu har frysboxen kommit hem. Tack snälla Cizzi på El-Giganten att du fixade det till oss.

Nu ska den bara packas in i den vänstra dörren på bilden, kan tyckas enkelt men där under trappen har snickaren i familjen alla sina verktyg och grejer till renoveringen som fortgår fortlöpande.

Så grattis Roffsingen, nu är det din tur att röja och göra fint så boxen får plats.

Det största misstaget vi gjorde bär vi renoverade köket för 2 år sen var att välja en liten frys. Får inte plats ett piss i den. Baka? Omöjligt, om man inte väljer att äta upp allt meddetsamma.

Men nu kan jag storhandla igen och fylla frysen med storpack.

Nu ska jag strax bege mej till jobbet. Är trött redan efter att hållt igång hela dagen utan några vilostunder.

Hoppas vi får det lugnt och behagligt.

Ses i morgon vänner!

1 kommentar:

  1. Jamen, det ser ju riktigt bra ut det där! Jag hålle r helt och hållet med om att frys j-veln är på tok för liten, man rymmer ingenting! Jag väntar med STOR förväntan på vad du kommer att plocka fram och bjuda på ur din nya frysbox! Jag håller tummarna för att du och Magnus har en underbart lugn natt inatt! Vi ses på Fredag Mange pojken! Kram på er båda!

    SvaraRadera