7 december 2009

Kvack kvack sa den grillade kycklingen



Tycker ni jag är tjatig nu när jag visar min kyckligcanneloni för 14:e gången?

Men jag tänkte att det kanske fanns nytillkomna läsare som inte har sett bilden på den gudagoda rätt.

Behöver inte tjata mer om att det är en fantastisk god maträtt. Och JA Emilie vi gör en ny laddning tills du kommer hem på jullov.

Don´t worry!

Har inte hänt någon överhängande intressant sedan senaste inlägget. Har mest stökat omkring i köket och ståsurfat framför datorn. Vågar nämligen inte flytta på obäket eftersom den, peppar peppar, fungerar nu!

Nu ska jag lägga mej i schäslongen och slöa framför brasan ett tag. Sen är det dags att klä på sej den lilla svarta och dansmackorna och bege sej till Hotell Pomona för tre nätters tango.

Tycker faktiskt också ni kunde ta er en svängom i vardagsrummet.

Må gott och ha en bra kväll.

1 kommentar:

  1. Ser mycket gott ut! Bra jobbat i köket! Hoppas du får en skön natt!

    SvaraRadera