2 december 2009

Nu är det kväll











Men har ni sett så fint?
Jag snidade till gurkskivorna till fina hjärtan till min familj. Oj, vad dom blev glada....eller?!
En liten kärlekshälsning så här mitt i veckan!
Maten idag var som ni redan vet en riktig 80-talshit. Och då menar jag inte Diggiloo Diggiley med Herreys från-84.
Jag gjorde en modifierad Flygande Jakob som vi åt ris till. Mmmmm,gott!
Jag uteslöt banan och jordnötter.
Allt gick åt, nästan.
Maken, ni vet den kycklingintoleranta mannen i huset tog för sej med råge. Lämnade dock halva formen till mej och Erika att dela på.
Snällt!
Annars så har det inte varit något mer att rapportera idag, mer än att är kallt,mörkt och trist.
T.o.m Gustav tycker det är tråkigt när det är kallt. Han har varit ut några snabbisar idag för att vädra stumpen och för att ev. krafsa i grannens rabatt, men sen är det blixtsnabbt in igen för mys i värmen.
I morgon ska jag gå upp tidigt! Spännande. Åsa flyger från USA inatt och landar 7.40.....och jag har fått den stora äran att hämta henne.
Det blir kul, jag gillar Arlanda speciellt när man får åka med flygplan därifrån.
Kommer därför att intaga sängen något tidigare än vanligt i kväll.
Sov så gott när ni väl hittat eran säng....
Godnatt ses i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar