20 december 2009

Buuuhuuuu!

Allvarligt!
Tycker ni inte att det räcker med snö nu? Alla är nöjda och glada, barnen , snöskottarna, kommunens värdelösa snöröjare (som bara plogar en vända mitt i vägen!) , skiten ligger med all säkerhet kvar till julafton!
Men vilka tänker på dom stackars djuren som ska söka efter mat?
Jo, jag!
Men jag kan tyvärr inte ha något fågelmatställe i år. Skulle vilja, men det är elakt mot pippisarna eftersom Gustav skulle "få maten serverad" typ.
Men ni andra hoppas jag har mat till fåglarna!


Så här ser man ut i pälsen och under lilla magen när man varit ute en snabbis.....han tycker INTE om dom stora snöbollarna som fastnar i pälsen. Han längtar till sommaren han med........
Tror faktiskt att min lille man också längtar efter sommaren, han har skottat en halvtimme nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar