6 december 2009

Kväll i stugan

Hej på er så här på nattkröken!
Först lite Gustavbilder till Emilie som just idag lider av svår Gustav-hemlängtan. Hon ville se lite nya bilder på Prinsen så varsågod vännen!




Annars i övrigt så har kvällen gått i det mest stillsamma man kan tänka sej. Inte många knop har blivit gjorda i palatset i kväll.
Till middag åt Erika och jag min absoluta favoriträtt. Ni vet vilken vid det här laget......parmesanöverbakad laxfilé med pressad potatis!
Jag har sagt det förut och jag säger det igen: Gör den maträtten någongång!

Lite småprat per telefon med Jessica blev det också och med Emilie i Malmö ett flertal gånger.

Nu har jag precis kommit hem från Jakobsberg efter ha hämtat Erika från yogan.

Sitter som bäst och planerar veckans middagar. Blir en tur till Coop imorgon och eventuellt någon fika med Jessica någonstans.

Nu har jag inte tid med er längre....ska skriva nota nu.

Tycker faktiskt ni borde gå och lägga er nu, flertalet av er ska upp tidigt i morgon för att åka till jobbet.Mitt jobb börjar inte förräns 20.45 så jag kan hålla igång ett tag till!

Tjohooooo



1 kommentar:

  1. MIN TUSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Jag står inte ut längre.... har svår tuss abstinens =(

    SvaraRadera