14 december 2009

Måste göra....

Jag somnade till ett par timmar framför TV´n. Man kan ju inte kliva upp kl 7.30 en måndag allra helst inte när man ska jobba två nätter. Nej, då är det vila och samla sömntimmar som gäller.
Men nu är jag uppe och stuffar. Pigg kan jag inte kalla mej men har lite att stå i idag med faktiskt.
Så det är väl bara att kavla upp armarna och köra igång!
Tvättstugan måste städas/röjas. På onsdag kommer en rörmokarkompis till Rolf och ska koppla lite rör och annat till badrummet däruppe, som ni vet är på långtids/evighetsrenovering!
Vore bra om han om möjligt kan ta sej in i tvättstugan och till elpannan. Jag har hört att han har kraftigt BMI också ock tvättstugan är trång som den är redan.
Sen borde jag veckohandla också....blir på eftermiddagen efter tvättstugeprojektet.
Hämta frysboxen på El-Giganten ska också göras....det blir när maken kommit hem och vi får låna Niclas bil.
Jag hatar verkligen att städa tvättstugan! Men det är lika bra att få det gjort så har maken en sak mindre att gnälla om iaf.
Ni får ha det så bra denna måndag. Jag återkommer förhoppningsvis om jag inte svimmat av i tvättstugan av utmattning!

2 kommentarer:

  1. Men det var väl bra att du somnade igen då. För det är ju helt onödigt att vara uppe och strosa så tidigt på morgonen om man inte behøver.

    SvaraRadera
  2. Haha, jag har også städat och skrubbat i tvättstugan idag, men nå e det så fint så. Skal bli et nöje och tvätta idag minsann.
    E du evt, interesserad av en liten tur til Åsby på torsdag. Mysig julstämning och fika :-)
    Kram

    SvaraRadera