15 december 2009

Hur ska det gå?

Hej på er!
Är på grinigt humör......akta er! Jag vaknade med ett ryck 11.40, for upp, på med kläderna, borstade staketet. Var precis på väg att ringa frissan för att säga att jag är på väg, har bara försovit mej lite. Då,då ringde alarmet på mobilen. Jag var ute 1 timme för tidigt!
Skönt!
Vet inte riktigt vad jag höll på mej.
Snöeländet verkar inte sluta....skiten håller på fortfarande. Har vilat en kvart på soffan, nu ska jag börja med maten.
Återkommer senare under kvällen om jag inte somnar någonstans.

2 kommentarer:

  1. "Jag är alltid glad och positiv, har svårt att bli arg och säga ifrån." står det i Om mig-rutan här brevid.
    Nädu, ta dig en arg dag du så ses vi glada båda två nästa gång.
    Vad snygg du är i håret!

    SvaraRadera
  2. Fan va dumt, jag kunde kommentera anonymt!

    SvaraRadera