29 december 2009

Ooops!

Oj, vad jag inte har orkat bloggat idag!
Skyller som vanligt på mitt nattjobb och mitt viktiga sömnbehov dagen efter.
Jag sov ända till 14.00-tiden och efter det så har jag liksom masat mej fram i seg kola här hemma hela eftermiddagen.
Har inte gjort någonting mer än att gosat med min nyfriserad kisse, druckit kaffe och spelat Uno med Emilie.
Rolf har varit hos farbror doktorn idag. Äntligen så ska det hända grejer med hans defekta knä. Han har ju som vissa av er vet en knäskada sedan
-94 som har lett till att han har en knäartros och en invaliditetsgrad på 18 % . Prognosen -94 var att knät skulle hålla ca 10 år, nu har det gått 16 år och läget är illa.
Läkaren på VC var smått chockad att se hans knä.
Nu väntar han på en knäledsprotesoperation, det kan ta tid men hela processen är igång iaf.
Nu måste jag strax börja fixa middagen. Blir rester idag tror jag.
Hörs ev. senare om jag hinner innan jag ska till jobbet.

Hoppalong Cassidy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar