21 december 2009

Äntligen måndag

Hemma igen efter ett kort gästspel på Pomona. Kändes konstigt att bara jobba söndagnatt och inte hela helgen som man brukar. Men det var väldigt skönt med två nätters semester så här när vädret är så mysigt och härligt!
Jag var lite snål med inlägg i går kväll. Men anledningen till detta var att min bror Owe helt plötsligt stod i hallen efter 3 månaders frånvaro.
Så det var kul att se hans nuna efter så lång tid.

På jobbet inatt hade vi det lugnt och stilla. Alla små rara gamlingar sov skönt i sina sängar, precis som det ska vara!

När jag åkte hem i morse var det 14 minus i Bålsta men när jag anlände till min hemdestination så var det bara 9 minus. Rena sommarvärmen kan tyckas, men så bor jag också lite mer söderut än Bålsta.

Idag är maken hemma från jobbet....puh! Han har ont i.....håll i er nu....knät!
Varför känner män efter så in i helsike? Ett knä??!! Tror latmasken har kommit på besök till Ginstvägen.

Nu ska jag sova en stund. Ska ev. på eftermidaen åka till Kungsbyn norr om Enköping för att inhandla mej en skinka från en glad gris.

Hoppas ni får en bra måndag i det härliga vädret.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar