23 december 2009

Hysteri

Nu har jag vart på ett väldigt snabb besök i Jakobsbergs centrum. Vad säger man? Det var kö från avfarten och ner mot parkeringen!? Väl inne på parkeringen så var det kaos, folk parkerar som krattor och kör bil som idioter.
Hittade till slut en ledig plats mitt i en snövall.
Hörde en dam säga "God fortsättning" till en annan dam......eehhhh är inte det fel ordval dagen FÖRE jul?
Har alltid trott man sagt det efter jul och efter nyår. Men jag kan ha fel.

Det är kul när man springer på något som man verkligen ser direkt att det är en passande sak. Jag gjorde det på Kapp-Ahl, sprang på en farfar Birger-tröja. Klockren!
Det var en grön/vit cardigan, mycket tjusig.
Var till El-Giganten också och köpte en dvd-spelare till morsan. Hon får en ny fin platt-tv i morgon så då kan det vara bra med en dvd. Hon har bara en trasig video.
Men jag tror att det kan vara svårt för henne att förstå sej på alla knappar på fjärrkontrollen, men vi får väl ha en kurs med henne.
TÅLAMOD............!?
Nu ska jag passa på att slå in julklapparna, jag lyckas varje år att glömma det.

Heddå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar