3 december 2009

Kväll nu


Det svåraste med att blogga tycker jag är att få till rubriken.

"Kväll nu"..... Jaha, och?! Intresseflaggan hissad!
Man kanske inte behöver skriva någon rubrik. Utan bara går direkt på gottebordet utan att passera gå.
Få se hur jag gör i framtiden, herregud vilka problem man har!?
Finns nog dom som har klart värre problem än jag och men ändå så sitter jag och gnäller om att jag inte kommer på någon fyndig rubrik!
Herregud, vart är världen på väg?
Dagens middag var husmanskost så det räcker och blir över. Nämligen rårakor, stekt fläsk och lingonsylt.
Det är gott, och det tyckte hela La Familia också....fantastisk att vi är enade i rårakefrågan!
I kväll på TV 3 är det ett program som heter Kniven på strupen eller något liknande. Det handlar om en kock som åker runt till olika restauranger i Sverige som det minst sagt inte går så bra för.
I kväll ska det handla om Norrtälje och den båten vi var och åt på i somras då vi var på utflykt Roffsingen och jag.
Vad jag minns tyckte jag maten var mycket god, men å andra sidan tycker jag det mesta är gott bara jag slipper laga det själv!
Blir spännande att se programmet.
Ha en trevlig torsdagkväll


1 kommentar:

  1. Åhhh ett sånt tvprogram har vi här i Norge oxå. Har gått i nått år nu. Vi brukar alltid kolla på det.

    SvaraRadera