17 december 2009

Uppe redan!

Godmorgon så här i arla morgonstund!
Vaknade pigg och utvilad 7.20. Idag ska jag på en spännande heldagsutflykt till Åsby gård i Hallstahammar. Min rara kollega Anne ska ta mej med dit till detta underbara ställe. Kolla bara deras hemsida www.asby.nu
Nu måste jag fixa lite med frukost och sen är det bara att hålla tummarna att Emilies Kompis startar.
Mer i kväll.
Förresten, ni vet väl om att Emilie kommer hem idag? Ska hämta henne klockan 16.35 på Bromma....härligt!

Ha en bra dag trots det bistra vädret.

2 kommentarer:

  1. Lustigt!
    Där är jag ofta, när jag kör till Strömsholm! Mycket trevlig affär! Vi kallar det även orkidéhuset! Ni borde gå in brevid där på en mycket trevlig lantaffär, säljer färskt kött och annat direkt från bondar runt omkring!

    SvaraRadera
  2. Takkar for en jätte trevlig utflykt. Nå er julstemningen på plass i kroppen. Mysigt med litt snöstorm nu på ettermiddagen.
    Håppas du får hem din dotter idag.
    Syns på söndag
    Kram

    SvaraRadera