2 december 2009

Hej igen

Ojojoj, vad jag idag gjort ingenting!
Skäms nästan att basunera ut det här, men jag tar risken.
Vi har bara myst Gustav och jag, kliat under hakan, kammat och klippt dom där jäkla tovorna som alltid kommer när det blir kallt, sovit en stund i soffan Gustav låg på min mage en centimeter från min näsa.

Men sen fick jag ett ryck, tänkte första att det går nog över men det gjorde det inte.
Nu är jag igång med att frosta av vår gigantiskt stora frys. Bäst att passa på när det är minus ute. Det gick ganska fort kan jag säga.

Jag har haft en annan mycket viktig syssla också idag, nämligen eldvakt!
Nu håller jag på att förbereda middagen. Idag hälsar 80-talet på genom att vi ska äta Flygande Jakob.
Det är någonting som hela familjen gillar....tror jag.

Få se om det faller Potatis-pojken i smaken. Det var länge sen vi åt den rätten.

Det här blev ett väldigt trist inlägg men det har inte hänt något direkt upphetsande att skriva om..

Tillbaka till spisen.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar