8 december 2009

Goddag

Hej på er igen!
Så har det blivit kväll och middagen är uppäten, kaffet urdrucket och lille Rolf somnat sittande i soffan. Precis dom det brukar här hemma på kvällarna.
Erika jobbar över ikväll, så jag tror inte att jag kommer att träffa henne innan jag åker till jobbet.
Stackars henne, hon kommer vara jättetrött när hon kommer hem. Hon går upp 05.20 tror jag då hon jobbar.
Men det är skönt för henne att hon har fått den chansen att jobba lite så det blir lite pengar på kontot.
Har pratat med Emilie också, hon var hos sin vän Emeli och pluggade. Hoppas det verkligen går bra nu när det är tenta den 16:e.
Håller alla tummar jag kan här hemma för er!!

Snart dags att bege sej mot Bålsta igen.
Det blir min andra natt av tre den här veckan. Ska bli kul.
På fredag ska Ingrid och jag åka på julklappssafari. Vi brukar försöka komma iväg varje år för en eftermiddag i något trevligt centrum.
I år tänkte vi testa Bro Centrum......haha skojade bara!
Nej i år blir det Stinsen och om vi hinner nya Sollentuna centrum. Vi brukar ha mycket skoj och fniss, med flertalet mat och fikastopp.
Vet bara inte vad jag ska handla till mina sötingar. Snälla Erika....kom med en önskelista!
Ja, du också Emilie, fast dej är det lite lättare att handla till.

Hoppas ni har ordning på era julklappsinköp.
Nu får det räcka för idag för bloggmorsan på 50 minus eller 40 plus låter väl bättre, eller?

Var rädda om varandra!

Kram

1 kommentar:

  1. Låter roligt med julklapps safari. Antar att det inte blir så mycket bilder på paketen från den resan, eller???

    SvaraRadera