12 december 2009



Får jag lov att presentera:

SOLEN!

Den runda, gula lilla varelse har man inte sett på ett tag. Men idag så kom han på ett litet förmiddagsbesök.

Försökte fotografera den gula bollen, men resultatet blev sisådär tycker jag.

Vi sov länge idag. Ja, inte Rolf förstås han säger alltid att han har varit uppe sen 7.00. Men det är inte hela sanningen, för visst, han går upp vid 7.00 men bara för att byta säng och lägga sej på soffan och fortsätta sova.

Men jag, Erika och Fredrik sov till....herregud 11.00. Skönt, javisst men jäkligt segt att kicka igång den gamla kroppen.

Men efter frukost och lite bloggläsning är man på banan igen!

Pratade med Bitte nyss. Hon är på väg till Arlanda strax. Ska tillbringa 15 dagar i värmen i Khao Lak tillsammans med sötnosarna Carro och Isen.

Avundsjuk? Nej, inte alls! Jag trivs bättre här....där jag kan lukta på blommorna.........?!

Härligt för dom att få komma iväg och koppla av/bort.

Nej, nu måste jag göra lite nytta. Börjar med kaffe och hoppas att det går över, känslan av att behöva göra någon nytta alltså.

Hoppas ni får en skön lördag, mer sen om ni har tur!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar