7 december 2009

Storhandling på Coop


Då har jag avklarat veckans storhandling. 4 middagar planerade och fixade, duktig jag varit.
Jessica behövde också fylla på sitt skafferi och kylskåp så vi handlade i stereo.
På bilden visar Fröken Sidén att hon har en diagnos......nämligen laktosintolerans. Stackars henne, priserna på sådana varor är ganska mycket dyrare än på vanliga.
Trots det ser hon ju fånigt glad och nöjd ut på bilden....eller?
Har ännu inte vart i Bålsta för inköp av kattmat, en snabb titt i burken säger mej att han klarar sej imorron på det som finns.
Får deffa lite annars Prinsen.....haha.
Nu ska jag ställa mej vid spisen och laga en mycket god kycklingcanneloni. Och ja den har vi ätit förut!

Hörs senare, mina vänner



2 kommentarer:

  1. Ser ut som en trevlig prick det där! Nu blir det Ewas Tacogratäng till middag! PUSS

    SvaraRadera
  2. Ja just det ja Den där kycklingcannelonin har jag ju glömt bort att göra. Måste komma ihåg.

    SvaraRadera