23 december 2009

Godmorgon

Hej på er stressade julmänniskor!
Jag är inte ett dugg stressad och kommer inte att bli heller. Varför är det så här varje år kring jul, alla måsten?
Jag måste ingenting, känns skönt. Det blir jul ändå, tro mej!

Idag ska jag ta mej en tur till Jakobsberg. Har två små klappar kvar att handla. Men jag vet vad jag ska köpa så jag räknar med att besäket i centrum tar cirkus 14 minuter.
Rolf är ledig idag, vet inte vad han ska syssla med. Han har säkert en del köksarbete att göra.
Erika hon jobbar och sliter för brödfödan hon och Emilie stack nyss iväg med Emelie till Kista centrum.

Nu är det frukostdax för mej och sen ska bilen skottas fram.
Har det kommit mer av snöhel....t tro? Ser nästan ut så......blä!

Hörs senare under dagen, ha en bra dag och ta det lugnt!

1 kommentar:

  1. Tänk hur roligt Samuel har ute nu då det är snö. Du får glädjas med honom :-)

    SvaraRadera