25 december 2009

Lite om julafton

Godmorgon och God fortsättning på er! Jag har förstått av min besöksräknare att flertalet av mina läsare haft lite annat att göra än och sitta framför datorn och läsa bloggar. Bottennapp igår...endast 31 st läsare. Hoppas ni kommer tillbaka när ni svalt knäck, sill, russinlimpa samt kastat ut den barrande granen.


Lite fina bilder på det bästa jag har. Rara barn och en om möjligt rarare kisse.

Fick fina julklappar av mina barn. Bl.a Andreas Carlsson bok. Ock kolla på det här! Signerad till mej! God Jul Eva önskar Andreas. Han önskade alltså mej(!!?)God Jul. God Jul på det själv Andreas!


Min favoritkille nummer 1 sov sej igen hela julklappsutdelningen.


Ojdå, här kom bilderna lite i oordning. Ja, ni hajar så här ser boken ut. Ska läsa den i schäslongen nu i helgen och bara ligga och slöa......härligt!



Nu har kissen vaknat och fått sina paket. Han ser måttligt road ut.
Jag fick fler fina presenter av mina älskade ungar bl.a en jättevacker hög, smal vas.
Dom tyckte med andra ord att jag varit snäll under året. Men det rådde tydligen delade meningar om det för av min make fick jag ingenting.
Nu ska vi strax bege oss ut på galej. Vi ska på bio i Jakobsberg, ska se Göta Kanal 3. Det är en liten tradition vi har vi har Ingrid och Micke och vi.
Sen blir det vickning i årstidens tema hemma på Poppelvägen.
Ha det så bra ikväll mina vänner




1 kommentar:

  1. Sicka vackra tjejer du har! Emilie, så fin hårfärgen blev!

    SvaraRadera