18 december 2009

Fredag hela dagen....

Härligt vinterväder idag med! Ååå, vad mysigt, tror jag ska ta en tur med skidorna idag.
Gud, vad jag svamlar och ljuger det var inte någon sanning alls i ovanstående rad.
Nej, fy fasen vad kallt det är! Veden är slut, väntar på ny leverans idag. Hoppas vedfarbrorn kommer. Idag är det bara att ligga under filten i soffan och börja laddningen inför det stora julbordsätandet ikväll.
Max en kopp kaffe och en pepparkaka får intagas under hela dagen, man måste spara sej......

Vi kom som ni vet hem väldigt sent från Arlanda. Erika hade gått och lagt sej eftersom hon skulle upp tidigt idag. Emilie dukade frukost och pyntade lite så hon skulle känna att nu är storasyster hemma. Sann syskonkärlek på hög nivå!

Jag lovade ju att visa mitt senaste inköp på Nisses igår. Kolla in mina amerikanska kuddar!
Är dom inte läckra så säg.......Gustav ville vara med på bild, ovanligt va?
Idag så händer det inte så mycket Emilie ska till frissan klockan 13.00 och sen en tur till fina Elina och Plutten Alvin. Det var tänkt att jag skulle följa med men jag vill vara hemma hos Gustav för han mår inte riktigt bra just nu. Han kräks och är lite ledsen.
Nu blir det kaffe och EN pepparkaka!

2 kommentarer:

  1. Det ble jo riktigt fint med dom nya kuddarna :-)
    Ok Ewa..idag e det for kaldt..har fryse på mina fötter under hela min "infor natten lur".
    Ha så godt

    SvaraRadera
  2. Hoppsan. Fanns det verkligen inga såna kuddar i USA?? Eller fick de inte plats i resväskan??

    SvaraRadera