4 december 2009

Fredag igen

Hej på er!
Bestämde mej igårkväll för att sova länge idag eller tills jag vaknar iaf. Jag sa till Gustav att vi skulle ha sovmorgon. Trodde ett tag att han inte förstod det där med sovmorgon, men se det gjorde han!
Inte förräns klockan 8.00 så kom det omtalade underverket upp i min säng och väckte mej med ena tassen försiktigt på kinden.
När han hade ätit med mej som åskådare ville han gå ut, och sen gick jag och la mej igen. För att vakna till lite, som det brukar heta.
Vakande 2 timmar senare! Härligt!
Nu har Erika och jag ätit frukost, jag har även lyckas få fyr i brasan. Var 15.7 grader när jag klev upp. Men nu stiger värmen så sakteliga.

Idag händer det inte så mycket. Erika har en fotouppgift som hon måste jobba med. Ut i skogen ska vi också. Detta på uppdrag av Rolf som bett oss om att fixa lite granris till hans senaste projekt. Kommer bild senare när Pyssel-Rolf är klar.
Hoppas det finns tid för fika också Erika, gärna på ett favorithak vi gillar.

Nu ska jag vimma till mej lite.

Ses senare med bilder från vår högintressanta dag.

Trevlig fredag på er

1 kommentar:

  1. Ska bli spænnande att se vad han hittar på før ngt pyssel då.

    SvaraRadera