9 december 2009

Rar man


Först och främst vill jag tacka er för alla gratulationer och heja-rop på vår bröllopsdag!
Riktigt kul att se att ett gammalt foto drar i gång alla kommentarer.
När porslinsmaken kom hem
(Porslinsbröllop=20 år) fick jag dessa fina rosor!
Mmm. han är för rar min allra bästa vän.
Annars så undrar ni säkert varför vi inte firar den här dagen med lite mera hallaballoo.
Men läget är så att vi ligger lite lågt.......nästa år fyller vi båda jämnt och då jäklar är det klackarna i taket med både stort schlagerparty och ev. förhoppningsvis en utlandstripp. Då firar vi alltihop på en och samma gång istället.
Men nästa fredag ska hela familjen gå och äta julbord och mysa så det kallar jag för lite firande.
Då är också Emilie hemma, det blir härligt.
Nu ska jag sticka till jobbet. Har haft Pernilla och Filip här på fika, det var jätte kul att se dom. Vi träffas inte så ofta längre, men det ska vi bli bättre på.
Kanske kan bli en nattbloggning om arbetet tillåter.
Ha en skön kväll
Peace out!

2 kommentarer:

  1. Ja, jag säger ju att han är en riktig 10 poängare den där Rolf = Roland!
    Jo, du! du kan ge dig på att det blir en RIKTIGT REJÄL FEST nästa år eftersom du bokat mig och Emilie som festfixare... akta er bara! KRAM

    SvaraRadera
  2. Grattis Ewa och Roffe! Ni är snart i kapp oss..36 år..är vi uppe i
    Gunila och Göran

    SvaraRadera