10 december 2009

Tillbaka till verkligheten

Godmorgon!
Nu är jag tillbaka igen till det verkliga livet. Tror jag slog rekord i morse när jag väl la mej, somnade innan jag hunnit landa med huvudet på kudden.
Har varken hört eller sett något, inga drömmar eller något.
Vaknade på julafton...klockan 12.24.
Förstod i det där? 12.24....december 24:e...julafton.
Brukar tänka så när jag ser priser och digitala klockor. Som t.ex ett annat exempel. I morse när jag åkte hem från jobbet kostade bensinen på Din X......halv ett....alltså 12.30. Kul va?
Dom hade höjt priset sen igår kväll, från julafton till halv ett!
För en stund sen var klockan mina fyra sista siffror...14.06.
I går åt vi middag på min födelsedag....17.06.
Ja, så där kan jag hålla på, mmmm jag gillar siffror!

Nu ska jag strax bege mej mot vårt otroligt påkostade centrum där det snart varken finns affärer eller någon som helst service.
Men ett gäng julfrimärken borde jag väl ändå kunna köpa på Ica.

Ha en fortsatt trevlig dag i gråvädret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar