16 december 2009

Arlanda

Godmorgon på er! Efter en ganska behaglig natt på Pomona så for jag i väg över prärien för att hämta Lindah, Samuel, Jonatan och Åsa.
Planet skulle landa 8.00 och det gjorde det nästan.
Sprang på en kändis också! Och inte vilken kändis som helst. Ledtråd:Toblerone!
Förresten måste berätta om en gubbe på jobbet. I går när jag skulle hjälpa honom tittade han länge på mej och sen sa han"Du är ju faktiskt ganska snygg"
Trevligt med komplimanger så där på kvällskvisten.

Samuel hade egen väska innehållandes bl.a brandbilar. På bilden kämpar han för att försöka lyfta in väskan i bagaget.
Mormor Åsa och lille Jonatan väntar på att Lindah ska få fast bilbarnsstolarna efter konstens alla regler.
Resan hem gick smidigt och galant, tror dock att det var en eller annan som krämade på i brallan trots min oerhört försiktiga bilkörning!
Nu måste jag sova, vi ska på fotoutställning på Erikas skola i eftermiddag.
Ha en bra dag mina vänner.

1 kommentar:

  1. Tack snälla Ewa för skjutsen hem. Så skönt att slippa ta bussen med all packning och trötta barn.

    SvaraRadera