4 december 2009

Fortfarande fredag




Mmmmm, mjölk i ett kvarglömt glas....det gillar Gustav!
Hej!
Det är fortfarande fredag och jag har i dag sysslat med.....inte så mycket faktiskt.
Men lite nyttig har jag trots allt varit. Bl.a har jag förberett julkort, sökt adresser, så det bara är att posta dom lite senare fram i december.
Gustav och jag har varit i skogen här bakom och snott granris. Han hade jättekul Prinsen, gömde sej bakom granarna och hoppade fram när han inte trodde jag såg. Vi lekte kurragömma också, ingen vann!
Har pratat med Emilie också. Hon var jätteglad, hon hade fått ett paket från sin familj i Usa med julklappar i. Men hon fick inte öppna förräns på julafton!
Spännande!
Erika har jobbat med sin fotouppgift hela dagen. Det är viktigt att den blir klar i tid. Därför fikade vi hemma istället och det gick ju precis lika bra.
Nu ska jag strax sätta i gång med Tacogratängen. Har aldrig gjort någon sådan förut och det finns massor av recept på internet så jag tror nog att det ska bli väldigt gott.
Bild och recensioner från familjen kommer senare.
Hoppas ni får en härlig fredagkväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar