7 december 2009

Ny vecka

Så var det måndag igen. Vädret i dag gör inte så man blir direkt jättesugen att sticka ut näsan utanför dörren.
Det är grått och trist och ca 4 plusgrader.
Men jag har en del sysslor att stöka med under dagen. Bl.a så är det veckohandling på Coop som står överst på listan.
Gustavs kattmat börja sina i burken, så ett Bålstabesök hos veterinären blir det också.
Känner mej inte så himla pigg och fräsch idag. Mina leder värker och jag är trött.
Har besvär med lederna ibland. Oftast känner jag av när det ska bli väderomslag, då värker det som värst.
Oj, vad jag låter gnällig nu, men det är faktiskt ganska jobbigt.
Känner mej som 95 år idag. Blääää....
Gustav därmot han har sovit i min säng hela förmiddagen, hopsnurrad likt en kanelbulle.
Nej, nu måste jag ta nya krafttag och kamma till mej lite.

Hörs senare under dagen
Ha en bra dag allihopa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar